Můj blogLinkbuilding a seo

založení webové stránky

Publikováno 08.12.2012 v 21:16 v kategorii Novinky, přečteno: 112x

Udělat opravdu dobrou internetovou stránku, ale není úplně triviální. Užitečné webové stránky musí dodržovat několik základních podmínek. Počínaje správným umístěním ovládacích prvků, přes vhodné texty, důvěryhodnou grafiku, optimální strukturu atd. Přemýšlet o tom, že požádáte známého nebo jeho syna na studiích aby Vám v základním html kódu splácal www stránky, snad už nikdo nebude. Oslovte raději profesionální tvůrce webových stránek, ti jistě sledují moderní trendy a přání svých klientů. Pokud Vám není po chuti oslovit pro tvorbu webu internetovou společnost, která vše zařídí, můžete se s klidem obrátit na specialisty jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor. Mnoho provozovatelů internetových stránek vrážejí obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je skutečně správné, ale pokud web není dobrý a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to špatně investované prostředky. Správně vytvořené webové stránky prodávají, tedy plní svůj cíl. V opačném případě skvělé webové stránky bez návštěvníků také nám nic negeneruje. A je pozdě na to zkoumat proč webovka nemaká, když tak mnoho dáváme do propagace a seo. Zadejte proto tvorbu internetových stránek skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDlouhou dobu byly (a neustále budou) Podmínkou seo, nebo spíše, faktory působící na evaluaci webu a tedy i jeho místo ve serp, linkbuilding, klíčová slova, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v první řadě. Ale právě už bývá jasné, že váha anchor textu v lincích ztrácí svou cenu - verifikovaný skutečnost. Vliv anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné machinace a google se snaží takto omezovat vliv optimalizačních technologie. Mohli bychom spatřit, že google klade zejména maximální důraz na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (možná) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.